söndag 1 april 2012

Hej!
Sitter och äter frukost så här klockan 7 på en söndags morgon.
Hade ju tänkt att jobba(koreografera och planera) igår men hade ingen inspiration och så var jag jätte trött redan vid 9. Så gav upp och gick o la mig tidigt.

Igår när jag jobbade på cafét så såg jag en av mina danstjejer. Hon går i 5års gruppen. Hon hade sett mig först och sagt till sin mamma: mamma det är min dansfröken!! Hon kom fram och pratade lite. Så himla söt!

Idag blir det nog ungefär samma skit som förra gången. Till 2 åringarna har jag så himla svårt att hitta musik som passar. Idag spyr nog både föräldrarna och jag på musiken. Utjattad!!

Men för barnen tror jag inte det är lika farligt! Får satsa på att komma med ny musik nästa gång som blir efter lovet.

Sedan blir det ju i vanlig ordning att åka till min egna dans. Jag är så slut när jag kommer dit att jag inte orkar dansa, engagera mig, eller skaka på höfterna. Det är illa då det snart är föreställning.
Mamma är den som alltid ställer upp! Guu vad jag älskar henne! Jag sa att jag inte ville att någon skulle komma och kolla. Men hon gav inte upp. Hon skulle komma! och hon avbokar allt annat för att vara där för mig.

Imorgon åker jag till syster yster i 3 dagar. Får se vad för bus händer där.

Nej nu måste jag fixa det sista och åka iväg.
Puss och kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart att mamma måste se sin söta dotter dansa. Mamma blir du inte av med <3

Blondie sa...

disney musik, ariel(stavning) luftenshjärltar brukar passa bra :D

Jonsson sa...

Ariel, luftenshjältar, krokodil som kör bil. kulen natt, imse vimse spindel wow, jag gick in i en affär, klappa händerna när du är glad. pippi, bumbibjörnarna, smurf låtar,manboy, popular, var nöjd med allt, hmm...ja alla...de är alla utnötta

Blondie sa...

till och med för barnen? eller bara för dig.. sjörövarfabbe