onsdag 4 mars 2015

Nu finns det massa inlägg att läsa! Mår riktigt bra efter att ha fått denna tunga presentationen gjord!

Jag tror att jag är riktigt amerikansk på ett sätt! Jag älskar holidays! (Vad är det svenska ordet för det?) Jag skulle jätte gärna bo i Amerika bara för att de firar 110% mer av allting och fler helger än vad vi gör! Jag älskar detta överdrivna, mystiska, mysiga, roliga, spännande överdrivna helger! Det känns inte som att man kan fira så överdrivet som man skulle vilja här i sverige! Typ som påsk! Jag skulle vilja byta gardiner, mattor i färgglada färger, klä in hela lägenheten i fjädrar och påskägg. När jag får barn ska jag pynta hela trädgården och gömma små choklad ägg i hela trädgården! Är det i lotta på bråkmakargatan de firar ordentligt?

Jag tycker man ska fira så mycket man bara kan hela året! Varje dag till och med! Man blir så glad och det är så härligt på något sätt! Finns det någon där ute som känner som jag? 

Inga kommentarer: