tisdag 28 januari 2014

Tycker det är otroligt understimulerande att gå i skolan när man varit ute och jobbat i 3,5 år. Sååå understimmulerande att bara sitta o läsa böcker hela kvällarna, bara sitta på rumpan och lyssna hela dagarna. Visst, jag är väl trött och seg i huvudet när jag kommer hem, men inte på rätt sätt. Jag kan inte sova bra på nätterna och det kryper i mina ben. När jag jobbade va jag trött på alla sätt man kan vara trött på. Gaaah jag håller på att bli galen! Såg fram emot att gå till gymmet idag, men min älskling hoppade av och jag tänker inte gå dit själv. Får väl ta o dansa lite hemma. Sååå tråkigt att gå i skolan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom igen nu. Du kan visst gå till gymmet ensam ;) Det kanske är läskigt första gången, men tänk på hur bra du mår efteråt. Eller stick ut och gå en långpromenad eller spring. Ensam är stark. Man kan inte förlita sig på någon annan. Jag förstår att det är svårt för dig som är van att röra på sig. Tro på dig själv. Ta tag i att röra på dig. Du kommer att sova bättre och dina dagar i skolan kommer att kännas mer meningsfulla. Skyll inte på någon annan ;) Utan rör på dig ENSAM Kramizar mamma