torsdag 27 november 2014

Jag måste faktiskt ge lite ris åt högskolan Göteborg.  Vi hade en tenta i matematik för några veckor sedan nu i del 1. På onsdag har vi tenta i del 2. Vi fick tillbaka resultatet i tisdags. Om man inte klarade upp till g på den tentan så är omtentan den 12e december. Det är en vecka efter tentan på del 2. De som inte fick godkänt blev ju hel förstörda i tisdags. Jag har faktiskt inte kollat på mitt resultat. Jag har alltid kämpat med matten och är ganska säker på att jag även nu inte kom upp till  G. Om jag hade kollat på mitt resultat och se det så skulle jag inte klarar av tenta del 2 heller av dåligt självförtroende plus att Jag inte skulle kunna lägga all min tid till att klara del 2 när jag vet att jag ska göra om tenta del 1 en vecka efter. Så jag tänker inte kolla på mitt resultat förens den dagen jag gjort tenta del 2. Jag skulle blivit förstörd!

Inga kommentarer: