måndag 17 november 2014

Kan vara att jag inte haft ledigt eller varit utanför dörrarna och haft roligt på läääänge!
En annan orsak kan också vara denna höstdepression som är vanlig så här års, även om jag trivs med kylan. 
En tredje orsak kan vara en utav alla dem här humörsvängningarna som tjejer får några ggr om året, Men jag känner inte någon glädje till livet. Jag har tröttnat på allt. Jag är trött på denna lägenhet, jag är trött på att bo i Herrljunga, jag är riktigt trött på att plugga- ja just nu skulle jag bara vilja gå tillbaka till ett jobb och slippa vara så engagerad dygnet runt och kämpa och kämpa och kämpa för något jag inte ens är halvvägs färdig med. Och ja, detta är inget jag bara känner ikväll. Detta har jag känt ett tag nu.
Allting är bara blööööööööööö

Inga kommentarer: