onsdag 9 mars 2016

Provsmakning

Våra ringar är beställda! Vi ska strax skicka in hindersprövningen och efternamnsbyte, inte för att vi gör det än, men det ska ändå skickas in.

Provbakade tårtan i helgen.  Den blev inte bra :( formarna läckte, den blev inte lika hög som jag hoppats. Hade tänkt att ha glutenfri men ska nog ta och gå ifrån det. Glutenfritt alternativ kommer dock ändå serveras. Men det är inte ofta jag bakar en våningstårta,  så bättre att jag lyckas.  Kommer provbaka i helgen igen. Och om jag lyckas kommer det bli smakprovning veckan efter!! Om ni har vägarna förbi kan ni komma och hämta upp en bit för även om vi bjudit in våra familjer så kommer vi få kasta mycket! Haha

Sedan hörde även kockarna av sig och det kommer bli även provsmakning även där, fast 2/4!! Det ser jag fram emot enormt mycket! Jag har ingen aning om vad det kokat ihop-ha!Ha! Ha!

Pysslar och pysslar! Det är ju sååå roligt! Försöker göra så mycket själv jag bara kan!

Inga kommentarer: