onsdag 5 juni 2013

Första sommaren med tatueringen och jag kan inte låta bli att le åt alla som jag ser försöker desperat läsa den. Som precis nyligen när jag gick mot tåget möter jag ett par som båda försöker läsa och när vi är nära kollar de liksom upp för att se om jag såg det, när jag gått förbi börjar jag le. Så möter jag en tant på cykel och när hon får se att jag ler så börjar hon själv att le jätte stort, och jag själv kan inte låta bli att le ännu större. Tänk vilken mysig morgon! Alla borde gå och le hela tiden så får alla det lika roligt :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Ett leende är som att sprida ringar på vattnet. Visst är det härligt

Anonym sa...

Sandra sa::
Härligt le le le det smittar kommer alltid in på jobbet med ett leende och säger godmorgon