söndag 2 juni 2013





Svärmor hade sin 50års fest i går!
Jag fick äran att baka!



Eftersom Robert har en kusin som är både gluten och laktos intolerant så körde vi helt och hållet utan det.
Det blev en maräng-seg-hasselnöts-tårta med tryffel täcke och frukt, och en brownie med både lite apelsin och vaniljstång i, med grädde-och jordgubbstäcke.

Mina älskade föräldrar var bjudna och de fick träffa Roberts stora släkt och nu är vi som en enda stor familj....typ  hahaha

Min Svärmor njuter av att vara festens mittpunkt.


Svärmor och Mor <3


Lite roligt hade vi allt!

Min älskling och jag! <3 Forever 



Nu blir det snart dags att lägga sig efter en helgs ledighet. Nu jobbar jag: måndag, tisdag, onsdag, ledig torsdag, jobbar fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, ledig torsdag, jobbar fredag, lördag och söndag. Sedan har jag en veckas semester. Men det är aldrig roligt att möta sånna här veckor, även om man har något roligt att se fram emot. 
Dock är jag så glad att jag har min fina man! Utan honom vore livet riktigt trist! Så glad att du finns i mitt liv älskling! Puss på deeej! 

Inga kommentarer: