söndag 9 juni 2013

Sitter på jobbet och väntar på att tiden ska gå! Eller...jag menar: jobbar häcken av mig på jobbet i väntan på att gästerna ska komma. Jag är lite smått i en depå- period igen. Jag är mitt inne i mina 2 veckor av jobbig-jobb-period. Och inget skoj händer. Då börjar man direkt att älta dumma saker och jag blir arg på saker som igentligen inte går att bli arg på. Men alla människor har väl sånna här perioder. De håller inte i sig så länge..för mig har den vart här på besök i några dagar och kommer väl fortsätta vara här i några dagar till. Fan behöver skaffa en ny profilbild till facebook. Alla byter ju jämnt o ständigt, medans min är nästan exakt ett år gammal nu. Inte så att man sitter o tar massa ego bilder på sig själv nu för tiden. Jahopp..nu har jag fördrivit tiden lite och snaaart är det bara 4 timmar kvar tills jag stänger!
Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Blondie sa...

haha, har du så kul på jobbet ;)

Åh varför tar du inga egobilder :D det som är så himla kul, du kan ta bilden på dig och Robert när ni sitter i soffan ;)