söndag 4 augusti 2013

Imorgon går vi tillbaka till jobbet efter 2 veckors semester. Känns jätte jobbigt och tungt. Och bara det gör inte saken bättre, borde man inte älska sitt jobb och tycka att det är lite skönt att komma tillbaka? Som min älskling gör!

Fick hoppa in på EspressoHouse och jobba i torsdag då jag känner en tjej som jag jobbade med i Stenungsund på EspressoHouse med för typ snart ett år sedan. Var riktigt roligt. Sååååå himla stressigt. Och jag som började tycka att det ibland blev stressigt på de cafeet jag jobbar på nu, så går det inte ens att jämnföra med vad stressen är på espressohouse under ett event precis utanför på torget. Får hoppa in på torsdag oxå. Då är jag igentligen ledig men det är så himla roligt att jag inte bryr mig. och tjejerna där var så himla gulliga! Även att jag kommit efter så himla mycket med att försöka ha koll på så mycket saker under sådan press så va de snälla och hjälpte mig.

För 2 veckor sedan nu slutade jag på antibiotika kuren...för urinvägsinfektion. Och för en vecka sedan fick jag tillbaka den. Jag är säker på att den försvann...och nu är den redan tillbaka. Igår var hemskt. jag typ låg på golvet och tjöt av kramper och lovade mig själv att jag skulle åka in till akuten imorgon(så som idag). Tror ni att jag gjorde det?? Nope....så nu får jag vänta några dagar tills att jag har tid att åka in. Jag är så himla rädd att få antibiotika för ofta...om man får de så kan man ju bli imun mot det. Och vad gör läkarna när den dagen kommer?

Nej nu ska jag slänga på en film och titta på. Robert och jag har haft en sån extrem slappar dag idag. Enda gången vi typ har lämnat soffan är för att gå på toa och åka o hämta mat. hahah
Skönt med någon sån dag ibland oxå.

Puss och kram

Inga kommentarer: