måndag 26 augusti 2013

Kollade tågtiden när jag var påväg till tåget och fick se att jag gått alldeles för tidigt, men tänkte att jag lika gärna kan sitta på perrongen i solen och vänta än hemma och inne.

Det är helt sjukt vad jag gått upp i vikt sen jag flyttade ihop med Robert. Sambo kilon. Om vi säger att han inte hade riktigt samma vanor som mig och jag föll för frestelsen? Dessutom så tränar jag ju inte lika mkt längre, i 2 år har jag ju haft 6 danslektioner i veckan och när jag bodde hemma hade jag ju danslektioner både på skolan och hemma privat. Nu har jag inte tid för nått då jag jobbar mkt för liten lön, och resten av tiden myser jag med Robert. Men nu har jag fått sån himla dålig självkänsla så nu ska vi peppa varandra att ta tag i våra liv! Ikväll köper jag månadskort på sportlife. Och ska även höra mig för om jag kan börja ha egna kurser i magdans här omkring. Köpte nya träningsskor igår, så lite mer peppad till att träna! Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Bra där !!!! Duktigt !!! Och hoppas så att du kan ha egna orientaliska danslektioner. Det är synd att slänga bort en sån fin kunskap som du har <3

Blondie sa...

Träna träna träääna :D

Har gjort 6 timmar denna vecka ;)
Bara kämpa nu :D

friskis finns inte det i närheten?
Bara äta frukt och fruktsallad nu kvällstiden hihi :D

Kul för dig, måste vara skönt och börja igen?