onsdag 19 februari 2014

Finns det någon annan där ute som kan bli lite vardags deprimerad? Jag känner att jag är det just nu. Känner inte för att ta tag i något. Lägenheten är snuskigt äcklig och jag orkar inte ta itu med det. Mina lår börjar bli sådär skrynkliga som dem kan bli när man haft massa muskler och sedan förlorat dem. Jag har inte tränat på flera månader! Och nu börjar det bli jobbigt, för precis innan jag slutade hade jag gjort så mycket personligt rekord, och om jag går dit nu så får jag börja om från början igen!  Ingenting är roligt just nu! Kanske beror det på att jag lagt all energi jag har på skolan? Fasiken jag börjar en ny kurs imorgon och jag har inte ens orkat ta tag i att kolla efter kurslitteraturen!! Allt jag vill just nu är att gå till gymmet, och även kanske sola lite så skulle jag få tillbaka alla mina krafter känner jag, men fasiken! Jag har försökt med det i flera månader, det går verkligen inte! Jag har till och med packat gymväskan men sedan har nått "bättre" dykt upp. Just nu vill jag bara krypa under täcket och komma upp igen när sommaren är här! Vill ha och behöver solens strålar och energi! Till och med ätit choklad- men det lyckades inte göra mig lyckligare :( blöööö
Jag vill även bli bättre på att blogga här! Jag hatar själv när folk är dryga på att göra inlägg... :) men snart så kanske, tappa inte hoppet!

1 kommentar:

Blondie sa...

Offra lite till gymmet, ta med en bok och läsa som du ska läsa till skolan.
Du kommer kännas mycket bättre om du offrar en timme på kvällen för att släppa allt och gå till gymmet och svettas lite :D

Offra en timme ikväll, en timma morgon, en timma på söndag. Eller ta med dig Robert ut på en PW :D