onsdag 12 februari 2014

Jag blir såååå arg! Så arg!
Jag börjar fundera över om jag har aggressionsproblem.
Just nu är jag arg över att det över huvud taget finns människor på jorden som ska va så envisna och inte acceptera det man säger, eller inte vill tro på det. Jag har alltid känt att folk har inte trott på mig för att jag varit yngre än dom, inte samma erfarenhet som dem, men nu börjar jag tro om det bara är så människor är. idiotiskt envetna. Visst jag kan ha fel. vilket jag kan erkänna tillskillnad mot många andra människor, men bara för att jag är yngre, eller att jag inte har samma erfarenhet betyder inte det att jag har mindre kunskap än dig. Jag förstår inte varför man ska behöva hacka på människor och säga att de har fel?! Håll käften istället!

Guuuud vad det genast blev bättre när jag fick skriva ut dem orden. Hade tänkt att plugga, men var så jäkla arg att det gick inte. Men nu känner jag att jag nog kan gå tillbaka till pluggandet. Frågan är ju om jag ska publicera detta. Mycket skrivs på bloggen bara för att få ur det från hjärtat, men mycket av det får ni inte se.

Ska tillägga att jag vet att det är fel av mig att bli så hiskligt arg på en sådan liten sak.

Inga kommentarer: