måndag 22 september 2014

Ska ju som sagt gör cystoskopi om en månad och jag är så nervös så det är nästan det ända jag tänker på.  Jag drömde om det inatt vilket hjälpte att samla mina tankar lite. Om jag tänker på det så börjar jag gråta, förstår att det är så många som lämnar återbud och aldrig gör det. Men jag hoppas på att dem 5 minuterna kan hjälpa mig resten av mitt liv. Men fan! Jag är så nära varje dag att blåsa av detta. Vet inte om jag kommer palla detta. Kommer iallafall att stor tjuta från det att jag går in på sjukhuset tills att det är över. Jag kommer vara helt hysterisk!  Jag är helt jävla livrädd!! Skönt att få uttrycka mina känslor lite! Tack och hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Jamen mamma följer med dig och håller dig i handen <3 Släpp oron nu. Det kanske går jätte bra och då har du oroat dig i onödan. Se det istället som början på något nytt och bra. Nu GÖR vi det här ihop,,, så det så. Det kommer att gå galant. Kram <3