onsdag 7 november 2012

Det var någon som kastade en bok i huvudet på mig inatt. O fy fan vad rädd jag blev. Sov jätte djupt och helt plötsligt kommer något stenhårt i huvudet på mig och landar på golvet. Först trodde jag att det var Robert som kastade något på mig så jag skrek: vad fan gör du?!!
Tänder lampan och kollar på golvet vad det va, och där ligger det en bok som brukar stå på hyllan precis ovanför sängen, hyllan har ingen kontakt med sängen så jag fattar inte vad det kan ha vart som rubbade den. Men jag kan lova er att den hyllan kommer deffenitivt försvinna nu!!

Det är inte det roligaste att få en tjock boks ena kant rakt i tinningen när man sover! Även om jag sitter och småskrattar lite åt det hela nu så kommer jag nog får ett jätte blå märke där snart! Vem fan sätter upp en hylla med massa böcker ovanför sängen?????

2 kommentarer:

Blondie sa...

Det var säkert Robert som planerade det hela i smyg ;)

Anonym sa...

enligt feng shui ska man inte ha något över huvudet vid sängen en anledning där kanske :)tycker synd om dig kram Sandra