torsdag 22 november 2012

Idag för första gången på lääänge så har vi vaknat upp tillsammans, och spenderat exakt hela dagen tillsammans, och själva. Jag har gått och njutit av varenda sekund. Det har känt ovanligt. För jag har jobbat 6 dagar i veckan i mer än en månad nu och den dagen jag vart ledig har han jobbat. Men idag tog han ledigt och vi åkte till Ullared. Gick upp klockan 5 och var framme en kvart innan det öppnade. Det blev en del saker till sig själv, några julklappar och sedan köpte vi nya lakan till våran säng då vi har en heel madrass och   behövde 160cm lakan.

Detta behövde vi verkligen. Och nu börjar samma veva om, Dock är det bara 4 veckor kvar jag jobbar söndagar på Medborgarskolan...men sen fick jag självklart tider på jobbet söndagar...
Man behöver verkligen tiden tillsammans, och göra sånt som är vi <3
Vi har sedan vi börjat dejta alltid hittat på massa saker, gått ut o ätit, åkit på spontanshopping, bara åkt iväg, gått på bio, ja sånt är vi, och att hitta på saker får oss att må bra tillsammans, att inte hamna för mycket i det alldagliga och vardagliga.

Nu har han somnat på soffan igen så ska smita iväg till duschen och sedan väcka honom (han kommer bli sur på mig och säga att jag ska sluta tjata, fast jag säger till honom EN gång ;)) så vi kan gå in till våran nya fina säng och sova.

Puss och kram

1 kommentar:

Blondie sa...

hahah, jag känner igen mig med det är och tjata, man kan säga det en gång men det blir 50 gånger större typ. :O hahha