tisdag 13 november 2012

Mådde riktigt dåligt förra veckan, kan fortfarande inte sätta fingret på varför. Men en stor del utav det är för att jag aldrig är ledig en helg, och helgerna är ju då alla andra är lediga, men jag visste ju om att det skulle bli så här, och det är bara 5 veckor kvar. Så ska försöka stå ut, sedan är det viktigt att man hittar på nått kul den där enda dagen man faktiskt är ledig, igår bakade jag 2 olika kakor, vi var på massage, och i slutet av veckan ska vi på bio. Nästa vecka ska vi fixa sovrummet, vi ska ta hem vår säng vi äntligen blivit klara med, och vi ska åka o köpa nya sängar. Sen kommer Emmy och Maja till päronen så ska bli mysigt att få pussa lite på dom. Och nästa vecka ska vi även till ullared. Idag ska jag beställa klipp tid så just idag är jag glad igen. Det jobbigste är att man kommer hem så sent varje kväll, man lagar mat och sedan sitter man framför tvn tills Robert somnar, när man egentligen vill hitta på nått bättre och roligare med sin älskling. Men men, vi får se hur livet ter sig. Jag har iaf fått min dröm uppfylld- fått ett jobb som inte tar så mycket av min energi och att jag jobbar varje dag. Det jobbigaste har vart nu i början när man ska lära sig allt och de tror man är betydligt dummare i huvudet än vad man är. Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: