måndag 16 december 2013

Ganska ofta så kommer jag ihåg när jag går, gör, säger något i sömnen(kan ju inte säga nått om jag inte kommer ihåg haha) och det är väl ganska tur eftersom min älskade sambo aldrig kommer ihåg vad som händer även om han pratar med mig.

I förrgår natt sov vi hos mina föräldrar, och mitt i natten får jag panik, för dom här 5kgs säckarna som hänger i taket håller på att ramla ner på oss(det finns inga 5kgs säckar i taket). Jag sitter i sängen med armarna i luften och försöket hålla dom kvar i taket, tillslut förstår jag att det inte kommer hålla så ska försöka fly över Robert samtidig jag skakar honom så han ska vakna. Jag säger till honom att säckarna håller på att ramla ner så vi måste gå. Han säger lugnt och försiktigt; det finns inga säckar i taket, du bara drömmer! Lägg dig ner och sov igen. Jag funderade inte mer på saken än att konstaterade om han säger så, så måste det va så. Så jag vände på mig och somnade om. Det lät på honom att han är rätt van att jag gör saker i sömnen nu, även om han inte kommer ihåg det. Haha

Puss och kram

Inga kommentarer: