lördag 28 december 2013


Snodde en blogglista inför årskiftet.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Sökte till universitet,

Hur har ditt 2013 varit?
Bra, det har inte hänt så mycket.

Blev du kär i år?
Blir kär på nytt varje morgon när jag vaknar med min älskling.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Inget speciellt datum, men kommer aldrig glömma bilolyckan vi var med i.
Vad är din största framgång 2013?
Att jag har kommit på vad jag vill bli.
Bästa köpet?
hmm..bilen kanske? Jag vet inte...kommer inte ihåg allting jag har köpt.

Vad spenderade du mest pengar på?
semestern

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Robert gör mig glad varje dag

Vem har du umgåtts med mest?
Min Robert haha

Har du haft ett förhållande under 2013?
Jepp

Vart reste du under 2013?
Göteborg, mollösund, hallsberg,

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Nytt jobb eller utbildning

Vad gjorde du på din födelsedag?
Min familj kom och firade mig, kakor och kaffe

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
En trafikolycka mindre

Vem saknade du?
Saknar ingen..

De bästa nya människorna du träffade?
jadu...inte träffat så många nya...förutom på jobbet som har en bra rundgång på personal

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Satsa, och lev i nuet, lev livet på alla sätt och vis!

Inga kommentarer: