onsdag 11 december 2013

Välkommen till familjen kära spis! Gud vad jag älskar att bo i hyresrätt!! Plattan blev varm på sekunden när vi vred på den! Hoppas den är bättre på att göra macaroons oxå ;)

Idag är förhoppningsvis en stor dag! Kommer berätta senare. Och imorgon ska både jag och Robert till vårat nya kära medium. Hon är suverän. Robert fick gå dit i födelsedagspresent av mig, första gången han ens gått till ett medium. Och för er skeptiker så sa hon saker till honom ingen annan kan ens gissa sig till, och som vi andra vet stämmer. Hon är helt otrolig. Jag själv har bara gått till hennes seanser men imorgon ska jag få en privat sittning av henne. Ska bli sååå roligt och jag har längtat som ett litet barn i flera veckor! Har ju vart några ggr hos ett medium i Vimmerby när jag bodde där, men hoppas att hon Liv vi ska till imorgon kan berätta mer, och saker jag inte redan vet :) men det tror jag säkert! :) puss och kram 

Inga kommentarer: