måndag 7 juli 2014

Jag är just nu uppe hos min syster. Kom hit i tisdags och ska åka hem på fredag. Vi har hittat på massa bus och tokigheter. Hennes barn och hon är min familj och jag älskar dom ska gudarna veta! Dock är jag en ensam varg och har inga problem med att vara själv med mina tankar,  så ibland blir det lite frustrerande närvaro, men då kommer gulliga Emmy och ger mig en kram eller klappar så gulligt på min arm med kärlek i blicken och då försvinner min känsla för att låsa in mig i garderoben och jag kan umgås med folket igen. Haha visst är jag konstig! 
Sandra har ju räddat en fin alaska husky ifrån avlivning och jag börjar bli så kär i honom. Fast han är så stor så är han fortfarande valp, vara 9 månader.
Här kommer en liten bildbomb ifrån den här veckan.
BILD BORTTAGEN
BILD BORTTAGEN
BILD BORTTAGEN
BILD BORTTAGEN

Inga kommentarer: