tisdag 24 februari 2015

Jag tror på ett liv efter detta. Jag tror att det finns en mening med allting. Jag tror att det finns själar (andar) runt omkring oss som vi kan kommunicera med! Allt detta tror jag på för att jag har fått det bevisat för mig. Jag har pratat med släktingar som jag inte hade en aning om vilka dem va tills att jag beskrivit dem för mamma och pappa. Jag har sett dem själv och andra (medium) har "råkat" pricka in alldeles för mycket för att det ska vara båg.
Om det inte fanns någon mening med livet,  skulle jag aldrig orka leva.

Idag ska jag besöka ett nytt medium. Jag har fått så ont efter dessa själar som lämnat mitt liv här på jorden så jag känner att jag behöver en dos av lycka och någon som visar mig varför jag ska fortsätta med mitt liv.

Men hon kommer få bevisa vad hon går för innan jag kan lita på henne,  det är en sak som är säker!

Bjuder på en osminkad trött Felicia så här på morgonen.

Inga kommentarer: