fredag 27 februari 2015

Jag älskar ullared! Det är extremt sällan man behöver köpa småsaker mer än mat i affären. Man har sitt lager hemma man bygger upp från gekås. Sen hittar man oftare kläder på gekås än man gjort förr. Som sagt mycket är billigare där! Som diskmedlet YES,  en lite förpackning på ica kostar som en stor på gekås. Sen blev det mycket nytt till vår lilla bebis hemma. Hon uppskattar det. Varit helt galen hela kvällen  och sprungit runt med sina leksaker. När vi köpte foder till Belle fick vi med en första hjälpen till katt! Kanon!

Sen upptäckte jag bakhylla på gekås  (ja jag vet att jag är lite sen med det) och herregud vad billigt! Vaniljstänger , 2 för 16 kr!!! Annars får man 1 för 32kr! Så jag köpte på mig lite. Även nougat och mandelmjöl var extremt billigt!!

Inga kommentarer: