söndag 7 februari 2016

Pyssel och känslostormar

Jag är nog allt en liten pyssel-maja!
Det är inte enbart för att tjäna in pengar som jag gör det mesta själv. Jag tycker det är roligt!
Jag har suttit och gjort 53 st servett ringar, låter helt galet när jag säger det, men det var faktiskt roligt och mysigt ;)
Kommer att baka några olika sorters macaroons, baka vår egna bröllopstårta, eventuellt göra hår och smink på mig själv, fast det är mest för att jag är så kräsen! Litar inte på att någon annan ska göra det bättre än mig själv!

Jag gjorde alla inbjudningar helt själv, och för hand! Njöt av varenda sekund!
Just nu...eller nu ljuger jag för jag har suttit med det i typ ett halvår, och skissat på våra festprogram!
Vårt bröllop för mig kommer bli storslaget, och då är det ändå inte många som kommer. Det kommer bli ett ganska litet bröllop faktiskt. Men det är ju inte för alla andra man gör det. Jag gör allt för vår skull. För att vår dag ska bli till den bästa och finaste!

Det här med bröllopet. Det tillkommer väldigt mycket känslor. Och jag är en ganska känslomänniska, fråga bara Robert haha han tycker jag gråter alldeles för ofta! Jag förväntar mig saker av människor, och ibland är det jobbigt att få reda på sanningen. Eller..nea...som jag har sagt innan så när det händer stora grejer i ens liv så får man ett annat perspektiv på saker och ting, mycket berör en inte, men endel känns verkligen i hjärtat, och det va väl lite utav det som hände i helgen. Så kan säga att ögonen var svullna och huvudet dunkade.
Men det är ju ändå så att det är mig och Robert det handlar om, ingen annan. den 18 Juni kommer det vara vår kärlek vi firar och inget annat kan/ska få påverka.

Jag blir verkligen en bridezilla på alla människor som inte hör av sig, engagerar sig, bryr sig eller uppdaterar en! Jag vet att jag är ett kontrollfreak! Men vad sjutton! Vissa människor är ju bara rent utav för avslappnade! Haha! Jag har nu i 1,5 månad väntat på att få höra vår sångare! Jag håller på att gå i taket kan jag säga er! Hon engagerar sig och är sååå underbar! Men jag får typ vänta 1-2 veckor innan jag får svar ifrån henne och jag har fortfarande inte fått höra henne!

En positiv sak! Jag tror jag hittat ringen som jag ska bära resten av mitt liv!

Inga kommentarer: