fredag 3 juni 2016

Sommarlov och 2 veckor kvar!

Nu är det bara 2 veckor kvar!
Det märker jag gott och väl genom att den där tiden som funnits i ett år inte längre existerar! Grejer vi kommer på att vi vill ha, köpa eller göra...ja men hinner vi det nu??

Det är sååå overkligt att dagen snart är här som man föreställt sig och drömt om så länge!

Men allting förändras ju närmare man kommer också...jag slutar att föreställa mig saker (med all rätt för inget lär ju bli som man tänkt ändå).

Men snart väldigt snart kommer jag få ta på mig min fina klänning och möta min snygga man där framme i kyrkan!

Ja så nu har jag ju sommarlov och all tid i världen att fixa ihop de här smågrejerna som är kvar. Exempel så har den här siffran för hur många som kommer på bröllopet varit olika varje g jag räknat för att många inte svarat, eller inte svarat i tid, vissa saker beror på...andra har kommit till...ja men nu hoppas jag att det är den här siffran! Vi lär bli 50 st  med mig och Robert!  Tänk att vi har så många som ändå vill komma och fira vår dag! Vi är verkligen glada för var och en som har tackat ja för att fira vår kärlek med oss!

Så nu som sagt har jag ju all tid till att fixa saker! Ska pyssla med bordsplaceringslapparna (gjorde för några verkar det som nu) vimplar ska sättas ihop. Tänkte tjuvstarta med att sätta ihop alla servetter. Festprogrammet ska skrivas ut och sättas ihop. Tårtbottnar och kakor ska bakas. Presentkorgar till de som hjälper till ska sättas ihop.

Ja det kan vara bra att ha lite och göra så man inte blir för rastlös :)

Inga kommentarer: