måndag 11 februari 2013

Ingen aning om vad det är med mig. Vi åkte till mina Päron igår för en liten social stund. Men väl där fick jag jätte ont i hela kroppen. Blev jätte matt och varm. Vi åkte hem och jag gick o la mig, somnade direkt, då va klockan 16. Kl 18 la jag mig på soffan och halv sov till kl 21,30. Då jag gick o la mig i sängen igen. Robert tvingade i mig en alvedon och kl 3 på natten vaknade jag av att jag hallucinerat hela natten av för hög feber och jag vart pigg. Gick upp för att tvinga i mig nått att äta men istället hamnade jag framför toan och spydde. Har aldrig spytt i samband med att jag vart sjuk, så då gick gränsen, jag kunde inte jobba samma dag. Jag sov till kl 12 i morse. Och denna glass är det första jag får i mig sen kl 12 igår. Inte nyttigt men underbart gött och skönt för mitt heta huvud. Dock försvann min lediga torsdag då Robert och jag planerat en hel romantisk dag tillsammans, men huvudsaken är ju att vi ändå får va tillsammans resten spelar ingen roll. Hoppas ni får en mysigare alla hjärtansdag! Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: