tisdag 12 februari 2013


Jag hatar mitt liv just nu...Men endå inte.

Jag är så ledsen över att dagarna går så sjukt fort. Det är något enormt vad fort de går. Och ALDRIG går det sakta. Inte ens när jag är ledig ELLER jobbar. 

Varför är det så och när ska det sakta ner igen?

Är det för att jag njuter så himla mycket av varje sekund av mitt liv? Men om jag gör det så borde väl tiden gå sakta eller?

Jag vill njuta ennu mer, Jag vill spendera ännu mer tid med min älskling, jag vill ha tid att åka o hälsa på syrran like the old days. Jag vill hitta på mer saker med mina föräldrar.

Tiden går så fort att det känns som jag kommer dö snart.
Eller så har jag de här känslorna av ren erfarenhet eller...(här skrev jag något som jag inte vågar säga rakt ut)

Var tar all tid vägen? Jag jobbar ju inte ens heltid...så hur kan det kännas som att det enda jag gör är att jobba?
Jag vill njuta ännu mer av livet!
Det finns så mycket jag vill göra, dels har jag inte råd att göra nått av det...det är väl där skon klämmer, om man hade mer pengar kanske man skulle ha råd att sakta ner tiden, typ som att köpa sig tid?
Jag skulle vilja åka iväg med min älskling några dagar och bara va han och jag.
Då skulle man ju kunna njuta fullt ut och tiden skulle stå still ett ögonblick?

Är det verkligen såhär livet ska se ut?? Man jobbar arslet av sig för att ha råd att leva....men ändå har man inte råd att leva! Om ni hänger med?

Jag skulle lätt kunna bli en desperat hemma fru! Tänk vad man skulle kunna njuta då! Men skulle aldrig kunna leva på någon annans pengar. 
Och att stanna tiden är väl inte att gå hemma? Men om man har tråkigt så brukar ju tiden gå saktare?! Eller hur? Men inte ens sån lyx har jag längre! jag försöker verkligen att ha det tråkigt ibland...men fan snart är det ändå jobb som gäller....

Ikväll va första gången jag gick utanför dörren på typ 2 dygn. första gången jag drog mig upp från soffan eller sängen. Min sjukdom har dragit sig till snorig, hostig och rinniga ögon nu...så jag antar att det är dags att jobba! Kl 04,40 ringer klockan! Och jag ska upp och baka!

Någon som känner för att komma förbi och smaka mina snorbullar? hahaha nej ursch där var jag äcklig! Jag lovar att nysa i armväcket och tvätta händerna 1000ggr...Till och med det låter ju avskyvärt! Men men hahahahahhaha ursch vad jag hatar mig själv just nu. Kan ju säga att bossen vill att jag ska jobba,,,,inte bara mitt egna val ;) hahah

nu ska jag snora ner täcket innan robert kommer och myser sig ner. MOHAHAHA! puss och kram

Inga kommentarer: