onsdag 6 februari 2013

Vet inte vad det var med mig igår! Visserligen att jag steg upp strax innan kl 5 på morgonen för att baka på jobbet. Hade enorm huvudvärk hela dagen, just sån att när man ändrar nivåer typ när man böjer sig upp eller reser sig från en stol så slår det till och jag varken ser nått eller kan göra något samtidigt. Och när jag kom hem blev ja skit trött. Somnade flera ggr över allt, i bilen, när jag satte mig i soffan 1 sekund. Gick och la mig kl. 21 och då somnade jag som att någon slog mig i huvudet. Idag är jag lite små seg, ingen huvudvärk dock!! Skönt!
Imorgon ska vi åka o handla, vet inte om jag blivit tjock men märkte igår att mina jobbarbyxor spruckigt!! Haha så måste ha nya. Imorgon ska jag även baka bröd!! Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: