lördag 23 februari 2013

visst känns det som att våren är här nu? Jag såg det igår och nu kan jag inte sluta att va lycklig!  Det syns att det är en helt annan sol ute. Visst det kan komma mer snö men för det är det VÅR!!! Hör ni det?! Det är VÅÅÅR!!!

Idag ska jag jobba en sväng sedan kommer Robert in till mig och vi ska käka och vara kära...eller jag ska det iaf ;) haha Vi behöver umgås lite extra just nu känner jag.

Orden: Jag älskar dig.
Det är extremt sällan man hör dom. Dom sägs...men man "hör" dom liksom inte. När man själv säger det till någon så vet man hur varmt det känns i hjärtat och man tänker på just den personen man säger det till. Men när man får höra dom så känns det inte alls lika dant, kan det stämma på er oxå? Jag vet att det inte bara är jag som tänker så iaf. Men från och med nu ska jag försöka ta in dom orden lite mer, och tycker att ni ska göra det oxå! Även om man hör dom flera ggr per dag, så varenda g man hör dom ska man tänka till lite extra och verkligen känna in dom. För det är de bästa 3 orden på denna jord!

Ha en grym fredag....nae! Lördag är det idag!
Puss och kram

Inga kommentarer: