tisdag 26 mars 2013

Jag vill att det ska vara torsdag nu så att man är ledig snart! Är lång ledig-fredag, lördag,söndag OCH måndag. Så länge har jag inte vart ledig på väääldigt länge. Länge sen jag var ledig mer än en dag- i sträck. Haha

Så ska njuta med familjen och spendera massa tid och vara jobbig runt Robert ;) Nej då skojar bara.

På torsdag kväll ska jag baka hela kvällen, Blir 2 sorters kakor/tårtor/pajer som jag ska påskpynta. Och sedan ska jag försöka hinna med att göra bröd till mig och Robert.
På fredag ska vi åka till päronen och allihop ska hjälpas åt med att sätta upp staket runt deras hus så att vi kan ha alla hundar lösa. Sandra har ju adopterat 2 små stackars hundar ifrån ett hemskt hem, sedan har hon ju redan Kimo. Så det blir 4 hundar totalt, och alla är ju inte små och smidiga så då är det skönt om man kan släppa ut dom och de kan springa av sig emellan åt.

Förra påsken förra året fick jag inte en enda påskgodis....det fanns ingenstans att köpa...Så iår ska jag verkligen dra till stort. Ni såg den stora godispåsen inlägget under, på 3 kilo. Jag ska köpa en lika stor till mig själv imorgon bara för att kompensera upp för förra året!

Bilderna är ifrån förra året runt påsk. dock var det inte hos syrran vi firade utan jag och Robert åkte själva ner till småland och spenderade den där.
BILD BORTTAGEN
BILD BORTTAGEN