söndag 24 mars 2013

Vissa människor har sådan ENORM energi!
Som min svägerska. Hon är helt otrolig! Varenda gång man pratar med henne får man sån energikick, och man känner att man inte är en sån liten meningslös plutt. Utan att alla möjligheter finns där med knep och trix. Det behövs mer sånna människor. Jag tycker jag har så tråkig och grå vardag. Jag behöver bli gladare och mer inspirerad igen. För det är ju sån jag är...Men aa...det är svårt nu för tiden.

Sedan älskar jag att få spendera tid med min familj. Eftersom man bor en bit ifrån allihop så pratar jag som en galning med dom när vi väl syns. Inte många syl i vädret mina föräldrar fått idag! Nu är det bara 4 dagars jobb som gäller sedan har jag långledigt! Och påsken ska jag tillbringa med min familj!

Puss och kram

Inga kommentarer: