torsdag 14 mars 2013

Någon hade kommenterat och frågat om det jag köpte på Life-butiken mot UVI, hjälpte.
Och nej det gjorde det inte.
När jag va hos läkaren nyss så frågade han hur länge jag hade gått med det, jag sa: Ca en månad.
Han: OJ varför vänta du så länge?
Jag tänkte om jag kunde få bort det själv med typ tranbärspiller och c-vitamin.
Han: neej det kan man inte. När man väl har fått det så hjälper bara antibiotika.
"optimistisk" eller realistisk läkare kan man fråga sig? Jag har även köpt Åkerfräkne Thé  på Life. Det ska oxå tydligen förbygga. Men jag tror inte på längre...trött på skiten men finns inget man kan göra liksom....det bara kommer och går som de själv vill.

Men man kan ju alltid testa saker och ting. Alla människor är ju olika och något av de där kanske hjälper andra men inte mig?!

Inga kommentarer: