lördag 6 april 2013

Äntligen fått till min kruka som jag köpte för att ha ute. Riktigt nöjd. La i en tung sten i botten för att ingen skulle orka sno den. Dock måste jag ju ta in den just nu om kvällarna då det fortfarande är frost på nätterna, så smart va?? Orkar ju knappt bära upp den för trappan och in igenom dörren.

Jobbade idag (lördag) och jobbar imorgon och resten av veckan, dock är jag ledig nästa helg men tvivlar om det är värt det, vill tjäna pengar men värderar tiden innan kl 07 och efter kl 17, och helger på nått konstigt vis. Jag vill va ledig då vanligt folk borde va det...men men, jag har ju själv valt yrket...och jag vill ju ha pengar.

Tänkte försöka ut och springa på kvällarna nu börja på måndag. Man vill ju så gärna vara ute längre nu när det är ljusare längre och när man bör i lägenhet måste man typ ha en anledning att vara ute- en annan än att man vill vara ute :)

Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Elisabet sa...

jätte fint. Vad du kan