torsdag 11 april 2013


Imorgon är det FREDAG!!!!! Och jag har klarat 8 dagars arbete i sträck!! Trodde aldrig att det skulle gå när jag var på dag 5! Men nu är det bara en dag kvar, och hela dagen imorgon kan jag tänka: Imorgon är jag ledig...eller: om några timmar är jag lediiiiiiiiig!!!

På fredag kväll tänkte jag att det ska bli peeling, ansiktsmask och hårinpackning bestående av råa ägg!!
Hur underbart låter inte det? 
Jag vet att när jag bodde själv och speciellt under den tiden när jag bodde hemma igen för en kort period för 1,5 år sedan så gjorde jag sånt nästa 3-4 dagar i veckan!
men sen jag blev tillsammans med Robert har jag kanske gjort det 1 eller 2 ggr!!! Ingen aning om varför faktiskt, kanske för att man känner sig så snygg och uppskattad när man är med honom?!

En utav alla anledningar till att jag föll för honom. Att han får en att känna sig uppskattad rent fysiskt. Som idag bara hemma på lunchen apropå ingenting säger han: Gud vad VACKER du är idag! och verkligen tittar på mig :)
Kan man få en bättre kille? Skulle inte tro det! Om han sen menar det eller säger det på skoj spelar ingen roll för mig :)

Men iaf...resten av helgen. Lördagen ska få bli en impulsdag! Jag vägrar att planera in något! Jag ska känna efter på lördag vad jag känner för att göra! Om jag inte känner för att göra ett skit så ska det få bli så! Sådeså!
Sedan söndag har vi planerat att åka in tidigare till gbg med bilen (eftersom jag ändå dansar i frölunda på kvällen) och gå på biltema och förhoppningsvis hitta några utemöbler vi tycker om till rimligt pris. Och åka till Ikea och kolla om vi hittar några bra (läs: Snygga!) sorteringsystem. 
Skulle även vilja ha en witheboard tavla som vi kan ha och kladda viktiga saker på. Varenda g vi vart på Ullared har vi stannat till där och funderat på att köpa en, men varje gång kommer vi fram till att vi inte ska ha någon, men NU har jag bestämt mig!

Nepp nu ska jag fixa med en grej sedan ska jag sooova!

Puss och kram

1 kommentar:

Elisabet sa...

Vad jag mår bra när du mår bra. Du är värd allt fint. Ha en mysig helg ni båda. Det är Ni värda. Kram