fredag 26 april 2013


Hihi! 
Inatt var det min tur att "gå" i sömnen. 
Vi har ett enda stoort täcke i sängen och inatt tog Robert allt, så ni borde väl veta vid det här laget att jag kommer ihåg näst intill allt jag gör i sömnen till och med vad jag tänker. Så inatt fick jag för mig att tyget ovanför himmelsängen var ett annat täcke, så jag sträckte mig upp och började dra och plocka ner det. så gick det inte för har satt massa nålar i tyget för att det ska hålla sig på plats, så var nära på att börja ta loss dom oxå, men började fundera på varför dom satt i "täcket". Sedan kom ja på att jag inte alls borde ta bort de tyget och frågade Robert rakt ut vad jag höll på med?!
Han sa: jag vet inte, vad håller du på med?
Jag sa: jag vet inte? varför gör jag såhär?
Han sa: vad gör du då?
Jag: jag trodde det va täcket! o så pekade jag.
han: vad va det då?
jag: men det är ju lakanet på himmelsängen ser du väl!

Då fattade jag att även han svarade i sömnen och då la jag mig ner och snarkade gött!

Robert undrade dock på morgonen vad som hade hänt med himmel sängen eftersom den såg för jävlig ut :) haha
Roligt att man kan komma ihåg sånt här!

Inga kommentarer: