tisdag 2 april 2013

God Morgon! God morgon! Hör fåglarna sjunga glatt, God morgon God morgon!...i Köööör!

Eller nått liknande går den :)
Det är vår ute! Och jag känner hur humöret direkt skjuter rakt upp när man kliver ur sängen på morgonen.
Jag köpte blommor så jag ska så i en stor blom kruka ute vid trappan!
Igår köpte jag mig ett par jeans och ett par skor jag inte alls tycker om. Men hittade inga andra som lämpar sig just nu och som man ändå kan ha hela sommaren.

Idag är det jobb som gäller, imorgon är det jobb som gäller. På torsdag är jag ledig! Och sedan jobbar jag 8 dagar i sträck. Kommer kännas som jag inte har någon fritid alls och att jag inte kommer få träffa Robert något...Men det är bara att härda!

Har ni haft en bra påsk?
Vi va hos mamma och pappa och firade med hela syrrans familj. Och vi allihop sa det hela tiden att vi mådde illa av allt godis, fika och mat som vi proppade i oss hela tiden. Men det va såå mysigt och man njöt varje sekund av helgen tillsammans!

Puss och kram




Inga kommentarer: