tisdag 9 april 2013

Har nu jobbat 5 dagar i sträck, och med vetenskapen att det är 3 dagar kvar innan man får vara ledig gör att man blir skapligt trött på jobbet! Orkar inte en enda timme till på jobbet. Oftast de vanliga veckorna jobbar jag 3 dagar (mån-ons) ledig en (torsdagar) jobbar 2 dagar (fredag och lördag) ledig en (söndagar). Vilket är väldigt skönt! Man hinner knappt bli trött på jobbet förns man är ledig igen. Dock är det ju tråkigt att man aldrig är ledig mer än en dag i sträck..men nu får jag vara ledig en helg i månaden! Fast med nackdelen att det blir 8 dagars jobb i sträck.

Längtar något enormt till vecka 25 då jag har planerat in att åka o hämta syrrans 2 äldsta barn, Maja och adrian, Robert och jag tänkte ta med dom till en hel dag på liseberg och en dag till universeum i Göteborg! Aldrig vart på universeum men när man läser på deras hemsida så låter det jätte spännande! Med dinosaurier, regnskogar med fåglar som flyger fritt och lite sådär. Det är det jag ser fram emot mest på hela sommaren. Jag och Robert har inte planerat in något annat. Blir första semestern tillsammans- förhoppningsvis! Om han inte dissar mig igen och reser till England och jobbar som förra året :) jag bara skojar! Är inte alls bitter över det!

Nu är kl snart 20. Ska hem o äta o sen är det bara att hoppa i säng då jag börjar kl 05 o jobbar. Måste alltså åka hemmifrån kl 04...men men :) jag har iaf ett jobb och det är jag glad över!
Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: