torsdag 7 januari 2016

pyssel-bröllop

Vi har precis haft ett bröllopsmöte...med varandra.
Och vi kom långt!
Nu börjar det bli dags för allt små pill, kolla så allt är i samma takt, små saker som ska pysslas med eller köpas. 
Vi beställde faktiskt flera saker ikväll så vi har varit effektiva!
Jag har gjort egna servettringar! Jag ska göra egna vimplar där det står Man och Fru Lillakas!
Vi ska förresten byta efternamn till min pappas mormors efternamn som kommer ifrån Estland. Vi var överens om att ha ETT gemensamt efternamn, då vi har så HIMLA tråkiga efternamn nu gick det inget vidare med att skapa ett nytt med inspiration av våra gamla liksom...- Joha...son. HAHA

Vi ska göra lite mer saker själva som är hemliga...mohaha!

Om det finns någon som går i bröllopstankar så vill jag tipsa om 3 facebook grupper som är sååååå underbara! Man hittar all inspiration och svar på sina frågor där!
En är: Bröllop inspirera och diskutera
Bröllopsidan för brud och brudgummar
och Bröllop köp och sälj, där man kan hitta typ allt för en billigare peng till bröllopet!

Vi håller även på att kolla runt o se vad vi vill ha för ringar. Robert kommer byta ut sin förlovningsring medans jag kommer bära både förlovning och vigsel. Vi har beställt några riktigt billiga ringar ifrån Aliexpress för att se om man skulle stå ut med en utåtstående diamant eller om man bara skulle fastna i allt...kan vara bra att veta innan man köper en dyr sak!

Jag har sett det länge men det var inte förens ikväll som jag kände att en sån här ska jag ha!!
Min mormor som inte kommer få se bröllopet ifrån jorden kommer finnas med i min blombukett. 
Bild tagen ifrån Pinterest


Inga kommentarer: