söndag 13 maj 2012





Här kommer video från i lördags när jag hade showen med alla mina barn!
Kommer lägga upp en video varje dag, för Telia har begränsat mitt internet alldeles för tidigt denna månad så...det går inte fort att lägga upp dom. 

Här är mina 3-4 åringar. De är smurfar. och jag gav dom fria tyglar att klä ut sig hur de ville. Några kom helt blåa i ansiktet, och man såg knappt vilka de va. En hade till och med köpt en mini smufdräkt i leksaksaffären. De va så jäkla söta att man bara kände för att gå fram och nypa dom i kinderna :) 

Kolla i slutet, En tjej ville inte gå av scenen och drog i min arm. Alla i publiken börjar skratta och jag får panik och försöker övertala henne att gå o sätta sig, Jag behövde bara säga: kom så går vi o sätter oss hos dom andra. Och hon bara: Okej! Så lätt gick det :) Goa unge!

Precis innan vi börjar så sitter jag hos dom små för att hålla koll på dom, och de överröser kramar och pussar, speciellt en tjej, hon verkligen slängde hela sig själv runt mig och krama mig jätte hårt hur länge som helst. Guuud så mysigt!

Nu är dom ju hälften så många som de brukar va, alla grupper. Några fick scen skräck och började gråta, många dök inte upp alls.
Säg gärna vad ni tycker och tänker, vad ni kände när ni såg videon, eller vad som helst :)

Puss och kram

Inga kommentarer: