onsdag 30 maj 2012

Sitter och lär mig min nya mobil...Det går inte bra...Fattar inte vad allt ska vara bra för?Internet-visst. Alarm, ringa smsa vissa appar som swedbank eller västtrafik...men resten? Va fan är det för jävla skit som ligger i mobilen? Varför så jäkla krångligt. Ge mig vilken icke-touch-telefon som helst och jag kan den. Men dom här sakerna...de kommer fan inte från denna jord! Sedan ville inte min rara pojkvän säga till mig hur man fixar appar. Så jag har gått in på varenda lilla program i mobilen (ca 1miljon st) men hittar inget om att hämta appar. Och så går ja in på deras hemsidor...de som jag vill ha...men fattar inget.. GAAAH! Jag hatar att inte klara saker själv. Jag är inte så dum i huvudet min pojkvän trodde jag va igår :) han kallade mig till och med "farmor". För att jag inte är van vid den här nya tekniken. Detta va inte roligt! Tycker inte om min nya mobil. Jag tror jag går och gör nått jag vet hur det ska göras....bakar!

Puss och kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om han kallade dig för farmor vad ska jag då titulera mig - från stenåldern kanske :) Jag tror du fixar detta så smånigom. Ge det lite tid. Mamma

Anonym sa...

jag tyckte endå att kommentaren Farmor var gullig , det finns dem som säger värre saker, (men just i stunden förstår jag att det inte var roligt...) Sandra