fredag 1 juni 2012


Laddar för ett tio-timmars pass idag. Jobbade söndag, måndag, onsdagen, igår, 10 idag och jobbar imorn. 
Jobbade 7,5 timme igår men ändå fick jag sån jävla kramp inatt i både vadet och armar. 
När jag jobbade på skara sommarland jobbade jag oftast 10-11 timmar varje dag och då fick jag oxå kramp på nätterna i vaderna. För man sitter ALDRIG. Man står inte ens stilla  mer än 10 sekunder. 
Och det gör ju så jäkla ONT o få kramp, Det verkar som jag omedvetet sträcker på mig i sömnen och då stannar  muskeln och krampar och jag vaknar och nästan skriker rakt ut för så ont det gör!

Har även börjat få ont i ryggen igen. för att jag inte dansar...suck...så måste klämma in och o göra det oxå ibland. 

Här kommer en bild på me and my love. Tagen på Ullevi när vi kollade speedway. 



Puss och kram




1 kommentar:

Anonym sa...

Gör i ordning en blandning av solroskärnor, russin, mandlar, nötter och ha i en påse att äta under dagen.Det innehåller mkt magnesium som är bra emot kramper. Ett äpple om dagen är också bra, eller en persika. Det borde du hinna att få i dig under dagen. Kram mamma