söndag 3 juni 2012

Skrev ett jätte långt inlägg på min nya mobil förut som skulle publicerats men det blev inte så...han ville inte det. Och ändå hade jag jätte kämpigt med att skriva det då jag har touch och får skriva om varenda lilla ord 1000 gg för att jag råkar trycka ner fel bokstäver. GAAH redan galen på min mobil. Men iaf så berättade jag om denna mysiga dag jag och min Robert haft...så orkar inte berätta allting igen...tyvärr.
Men jag börjar använda den på riktigt imorn då mitt nummer äntligen flyttas över. "nervös"!

Så först och främst kommer det bli mer inlägg...och mer bilder på denna blogg då jag äntligen kan använda internet på min mobil. Och sedan får ni inte bli förvånade om jag RÅKAR ringa upp er...för jag fattar noll...
Nej nu ska jag ta o skaffa mig lite skönhetssömn! Lite citron i håret...duschen och sedan en säng med ny bytta och frächa lakan!

Puss och kram

Inga kommentarer: