lördag 16 juni 2012

Jag gick i sömnen för typ 2-3 dagar sen. Eller gick o gick. Jag vaknade aldrig till men ändå kommer jag ihåg det. Jag börja minnas ifrån att jag satt i fotändan av sängen, där Roberts sängram är typ ett galler kan man säga. Och höll desperat förhindra vinflaskorns som låg i täcket att trilla ner där. Knuffade på Robert o sa att han inte skulle röra sig, plötsligt fattade jag att det inte låg några flaskor i sängen, så börja knuffa på honom igen o fråga vart dom tog vägen, efter ett tag när han vaknade svarade han att han inte visste och frågade om jag inte drömde. Jag börja tänka efter, letade en sista g och sedan svarade jag att det kanske jag gjorde, och la mig ner igen. Robert minns inte alls detta, lustigt att jag gör det när jag igentligen inte va medveten. Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: