onsdag 27 juni 2012

Va På ullared igår med Robert. De hade gjort om lite som vanligt. Hittade inte så mkt kläder, och försökte hålla mig till min budget, vilket jag klarade med 500 spänn. Vi köpte några små grejer inför att vi ska flytta ihop. Det är helt sjukt va svårt det är att få tag på lägenhet, vi börjar sikta på nästa år nu eftersom det känns lönlöst att få nått i år. Och eftersom jag jobbar i Stenungsund och han i Herrljunga går det inte riktigt att flytta ihop nu.
Köpte en fin kaffeburk, lite filmer, tvål- skönhets produkter. Lite grejer till mamma o pappa. Strumpor och underkläder, bekini. Fotbad- och grejer till det. Kommer inte ihåg allt, får inte heller hem grekerna förns om en vecka kanske, eftersom jag jobbar resten av veckan nu och åker tåg, så kan inte ta med mig alla kassar där.

Fick hem mina bläckpatroner igår, 200 kr för 30 st. Helt sjukt! (Bild)
Just nu sitter jag på tåg hem, hämta mina arbetskläder och sedan åka vidare till jobbet. Känner mig bakis idag,,,drack ingen alkohol igår kanske jag ska tillägga.  Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: