lördag 26 maj 2012

Idag blir en riktig mysdag!
Mina päron kommer runt 1 tiden. Då ska vi gå runt lite på stan. Vilken "stan" det blir får vi se hehe :) finns många i Göteborg. Sedan  kanske det blir att vi käkar ute och senare ikväll blir det Speedway! Grand Prix på Ullevi!
Det var 2 år sedan sist nu jag såg på speedway. pappa och jag var på varje hemma match i Målilla (småland) ibland åkte vi även med dom på bortamatcher. Så det har vart 2 tuffa år utan speedwayen! hihi

Och efter det tror jag mamma ville ut o slå runt lite. Så vi får väl se hur slut jag kommer vara imorgon på jobbet :)
Imorgon är det ju även morsdag. Har ni köpt nått eller ska ni göra nått fint för era mammor? Nu låter det som ni har flera men ni fattar hur jag menar. I hope.

Fick börja med städning imorse. Och min pojkvän var världens gulligaste och hjälpte till! Hade samlat på mig världen största berg med disk...sedan behövs det ju alltid damsugas :)

Nu tog det slut på saker att skriva. Ursäkta att jag uppdaterar så dåligt, kan inte lova att det kommer bli bättre heller :) haha

Ni får ha en riktigt bra helg mina vänner!
Puss och kram

Inga kommentarer: