måndag 10 december 2012

Det bästa med ledighet är dagen/kvällen precis innan. När man har allt framför sig!
Imorgon ska jag ha en liten sovmorgon, sedan ta tåget till mamma och ha mega bak-dag!
Helt underbart!
Vart glad för en dags ledighet hela dagen/kvällen. Klockan är 21,30 och Robert sover redan i soffan brevid mig. Jag går runt och packar för imorn, städar, slår in julklappar....och han sover. Jätte roligt! :)

Jaja, nästa vecka är han ledig, och jag jobbar som mest. Men idag fick jag nog! Jag har inte vart ledig en helg på 2 månader och jag har länge velat gå på någon julmarknad...vilket inte gått eftersom jag jobbar varje helg, men tog idag ledig nästa fredag! DÅ ska jag åka till göteborg och shoppa och gå o julmysa i all stämning! Och lite extra tid med min älskling!

Puss och kram

Inga kommentarer: