tisdag 4 december 2012

FASIKEN! vad folk klagar på vädret! Varför ska det alltid va så himla lagom? Jag tycker det är bättre för varje minusgrader, det betyder att det blir ett plusgrader varmare i sommar! Så snö o kyla! Come ON!
Jag är så himla lycklig, man ser snön och blir så himla mycket piggare och gladare. Julkänlan i mig är enorm! Resten av livet är väl kanske inte så himla roligt, men just nu försöker jag bara se snön och allt det röda och varma. Mamma och jag ska till Ullared på torsdag...igen :) Pappa hade tydligen förbjudit oss att åka då det ska bli snöstorm! Men det trotsar jag! Då är det bara att köra försiktigare. Lite roligare med motstånd oxå :)

Om vi inte skulle åka...så skulle det inte alls bli någon rolig dag. På torsdag har jag jobbat 9 dagar i stäck, och min Robert jobbar ju som vanligt vardagar...och när jag väl är ledig vill jag ha det skoj och inte sitta hemma!

Jag håller på att skriva på min önskelista för jul, folk vill tydligen veta vad jag önskar mig, men i år är den kortare än den vart i hela mitt liv. Vet inte varför. Kanske för att man är äldre...och då önskar man sig inget? Men jag älskar att få paket! Ang det är jag fortfarande ett barn på julafton. I år har det blivit en dyr jul känns det som. vi är så många i familjen i år, inte för att det kommit ett plus de senaste åren. 2 år rättare sagt.ja tror inte jag kostar på barnen mer än vanligt heller. Eller alla föräldrar.
I år köper jag o Robert alla julklappar tillsammans, bara det att jag betalar ALLA ;) hahah

Ska käka klart min frulle och sedan åka till jobbet.
Puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Man får se det som att man får massor med ljusterapi med all snö. Härligt <3. Mamma