söndag 2 december 2012

Hade ju  fredagen för mig själv, då robert var på julfest. Hade längtat en hel vecka åt just denna dag och funderat på vad jag skulle hitta på. Men när jag kom hem satte jag mig o sydde tyget till vår himmel säng, när det blev klart slog tröttheten till efter en dags jobbande. Så det fick bli sängen :( klockan halv 2 på natten ringde robert o fråga om ja kunde hämta han och vännerna i alingsås vid pendeln. Så va bara att ge sig upp igen och ut i snökaoset. Idag är det söndag och är påväg hem ifrån dansen. Det är så himla roligt, och så sorgligt att det är sista gången nästa vecka. Dom är ju mina barn! Dom ger mig sin tillit och kärlek, de är underbara! Hur ska jag kunna leva utan dom? Har jobbat sedan tisdags och jobbar fram till torsdag. Inget ledigt och bara massa slit och flängande fram och tillbaka! Men men, vad ska man göra? Kan ju inte byta jobb igen!! Hoppas ni haft en fin första-advent! Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: