onsdag 5 december 2012

Ni vet, om dagen börjar med något jobbigt eller tråkigt så fortsätter hela dagen i samma stuk. Och denna dag har jag vart en riktig lipsill!

Pappa ställde in min och mammas tur till Ullared imorgon, då det tydligen (inte aaaaallls vad jag märkt ute ;)) ska/är snöoväder ute. Folk kör av vägen och dödar sig och andra som golfbollar eller nått. Detta är vad jag sett fram emot i 2 veckor! Så snacka om att jag är lätt besviken, jag är fortfarande sjuk, och imorgon är första dagen på typ 10 dagar jag är ledig...och då är ingen annan ledig, inte vågar jag heller be mamma köra hit för att hålla mig lite sällskap. Fan! Jag har väntat på en ledig dag i över en vecka...och när den kommer så kommer jag ändå få stanna inne och städa denna förbannade lägenhet!

nea så hemsk är den inte men det är inget roligt liv!
Ursch och fy..jaja...detta blev ännu ett gnälligt inlägg, de kommer allt mer ofta nu för tiden va?!

Nu ska jag duscha och sova... och hoppas på att jag är liiiite gladare imorgon.
Puss och kram

Inga kommentarer: