söndag 30 december 2012

2012



År 2012


Året började med en flytt ifrån Vara till Göteborg som "inneboende" fast utan en inneboende, fast med hennes möbler.

Jag och Robert kom fram till att vi passade väldigt bra tillsammans

Jag blev bättre på Latte Art på Espresso House i Stenungsund



Jag och Robert kom på att vi passade VÄLDIGT bra tillsammans.


Vi tog med mina syskonbarn på bio, till simhuset och mc donalds.
BILD BORTTAGEN!
Jag drog med min käraste till Björkhyddan, visade var mitt hjärta låg och vi fiskade lite kräftor


Medans Robert åkte till England gick jag på ett otroligt roligt danskonvent!

Jag kom på att jag praktiskt taget bodde hos honom redan...kanske skulle flytta mina saker dit oxå?

För att då inte behöva pendla 2 timmar till och sedan 2 timmar hem ifrån jobbet, slutade jag på Espresso House. Snyft.



 Hittade ett annat jobb ganska fort, Classic Coffee House.


Jag gjorde min första tatuering!

Jag blev tokig i att baka, och jag blev ännu tokigare i att fika!

Vi började vårt projekt: Min dröm säng!

Resultatet blev himmelskt och tröttsamt!


Jag tog ett extremt svårt beslut att sluta på medborgarskolan. Något jag alltid kommer sakna och lite smått ångra.


2012 handlade nog mycket om förändringar
Och nu? Vad kommer hända 2013?
Det återstår att se...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad härligt 2012 hoppas att 2013 blir ännu bättre om det går :) Sandra